<!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head><body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d2975024003324135078\x26blogName\x3dnever+start+frowning+because+you+neve...\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://djn-dreams.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_SG\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://djn-dreams.blogspot.com/\x26vt\x3d816353787890111448', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
20090131
SIXTH DAY :D
HAPPY CHINESE NEW YEAR EVERYBODY!(:

i havent got the time to bai nian and all.
really COW's gold.
lol.

i need to brief everything.
cox i wanna blog something!lol.

rush work these few days.
wah, canot believe i actually do my work.
well....


YAR YARYAR.
ystd, went out for dinner.
FIRST DINNER EVER SINCE THE FIRST DAY OF NEW YEAR.
LIKE WOW LAR.
people... you all better come my house and HOT the place man!lol.

anyway had dinner at fei chui. HOHOHO.
not a VERY BIG one.
but at least it was fun.
we had wines.
so didnt manage to do work den. HAHAHA. :x

some pictures. (UPLOAD LATER!)
we lao yu sheng. wow.
another first time this year!

well....
DO WORK!
LAST TWO DAYS!


FINAL PLEASE!



*我相信一切都会平静....我现在好想回家去~
LOVE <3
`im starting to like it.JUST DRAW!`

;1/31/2009 08:46:00 PM

20090128
WHAT GOOGLE ACCOUNT!?
i cant log in blogger with firefox!

something is wrong. :\

but i manage to log in with IE :)
school start today.
it's like shiat.
no lar. LOL.
it's okay. like meet up with friends after two public holiday. -.-
AS******
there's like SO LITTLE PEOPLE on the road today.
it's like still chinese new year mode.... DUHHH.
IT IS WHAT!

see, we have school. what KIND OF. yar.
IT'S CHINESE NEW YEAR MAN!
we should have more days of holiday.
MOE is crazy. (yy said something like that)
i mean EVERYBODY is celebrating chinese new year!
yar, there are malays and indians.... etc.
but majorities are still chinese.
so no matter how i think, i still think we should have longer chinese new year holidays.lol.

my mom say that two days are better than the rest alrdy! -.-
yar, true. but.......
T__________________T

come on come on! go go.
happy chinese new year everyday!:D
(i will go on for 15 days.Lol.)

LOVE <3
`4days more?how?make the impossible, possible.`

;1/28/2009 11:41:00 AM

i once told a friend i think im lousy at everything.
like really lousy kind.

then he say he have simple solution;
to think otherwise.

eg. if you are not good at this, try be good at something else you think you are better at...
not good with/because...
family; communicate more
friends; speak up.
rebellious; tone down.... etc.

the more you want to improve, the more it might get worst, so why not work it to your own advantage?
am i raising my standards too high, that it becomes invisible pressures and stress?(i think i do have the invisible pressure and stress.)
if i want to improve, make sure i improve and not like empty promises, den defeats all purpose.
so always tell yourself, sooner or later you will succeed, better late den never?
it's like everything is up to you.
what you do is going to be what you gonna get.

so if something is going really wrong.
stop it and try another way?

playful isnt irresponsible, it's your nature and it's just not gone yet.
of cox we wanna think of our future, but...
he say, dont think so far...
first, look at the road in front of you.
you can see if the door to success is near or far to you.
but only when you walk the path in front of you, you will then find out.
dont start thinking whether it's far, spend the time to walk first.
maybe on the way, you will find other shortcuts to lead you, and you wont even need to go through that door to get to where you wanna go.

seriously,i sit down... and think.

it's easier said than done.
can i only think about myself.
well ofcox,it's my life.
but what about those who actually have high hopes on me?
sounds like im living for others now.
now i dont even know how this thing works?

den he say, i have to adopt.
as long as i think it's right, i go do it.
fail, then i get up again and try; it's never to late to try again.

if you cant accept yourself, why be a human being?
follow fixed expectations and rules?
only robots and machines do that.
why not start making a decision without anybody's advice?

all these need courage. seriously.
not that i dont know any of these meanings, but it's not as easy as we think it is....

it's like a 21st century..... life.

LOVE <3
`no time to even think now do i?
sometimes, i cant even have a proper night, sleeping.`

;1/28/2009 12:19:00 AM

20090126
HAPPY CHINESE NEW YEAR!
今天是大年初一

大家高兴一点~

把一切留给明天~ :)


看到阿信写的一段....
真的 大家听听~

聽著窗外不停止的遙遠鞭炮聲,麻將聲,來往的車聲,

幸福如果有聲音,聽起來就像這樣吧?

農曆年,是強迫每個人都要快樂的日子。


雖然距離或近或遠,但守在電腦前,

天涯海角,我們好像都能團圓。

太陽再度升起,人生又有什麼挑戰?管他。


今夜,

讓我們一起守歲吧!




好真....
大家加油啊~
我也要加油!
明天....
不要太迟~


LOVE <3
`希望我许的愿能够让我重生`

;1/26/2009 11:58:00 PM

20090125
HAPPY 除夕.....

i always love chinese new year!
it's like the best festival ever in the whole year.
we get money and we get to play, we get to eat the best food that we dont normally eat, last of all, we get to meet those relatives, those friends, we never get to meet!:D
JUST FOR CHINESE NEW YEAR!

HOW NICE RIGHT! (:

last year was like this..... :)
not really big but at least are almost there. :D
我想说, 跟家人打麻将是最好的~~ :D
表妹超可爱的~ <3我们去了埔里的一个地方
是一个观光景点吧
陶瓷的....
很好玩啊~
过年大家都有去~ :D
but this year felt so different.
it's like do you want to enjoy or like do your work?

isaac say last minute work makes you think that they are the best work ever cause.... it's last minute work.lol.
so funny.
from now, it's already last minute work.

but well. eat the food first.
i cant play, i cant meet the friends and relatives, but MAYBE i will get some money. (ima.....littleeee consoled.)

我又高兴又伤心~
今年的新年~ 感触多多多啊~
我阿姨打来了~
超想哭的~
哇~~~~~
新年没在台湾好难过哦~~~~~

叫我高兴点,别哭~ 哈哈哈.

新年快乐咯!!~~

LOVE <3
`大家关系都变不好了,也是迟早而已啦,有点难过~ 可是我们好就好了~`

;1/25/2009 06:05:00 PM

i dont wanna talk about today. :)
but something worth mentioning!
a nice dinner with some friends and....
i met a NEW FRIEND! :D
ISAAC
he is coooooooool.
but he is fierce.LOL (SOMEHOW LAR!)
but not really also.
he is ambitious.
well....i dont know him well. HAHAHAHAHAHAHA!
but i cant play with him. he is so serious.
but nice knowing him.
HE DANCES!lol.
another talent guy. so cool. it's like a dream to be one of a kind of something.
but we all try.
he's got all support, i hope we all do!(:

SOME THINGS
i have to say these few days are killing me.
nonono.
i have to be killed.
i cant work night and i cant work day.
so how can i work.
somebody have to WATCH me.
i then can work. haha...
just nonesense. im doing work alright!:D

anyway, that day i took a picture of fttl.
it's funny,so i blog it! hahaha.
why she look so bored and strict?
life's making her do that face. HAHAHA.
this picture.
i have to say.
this person is really.. i dont know.
he is just a NOBODY who goes for a NS medical check-up which need his blood.
and cause him to have a BIG BLUE BLACK hand for a week(or more)!
look totally gross and ohmyGAWD lar.
who will let this kind of thing happen!
that guy who took his blood MUST BE A JUST PASS for this whatever course that leads him to take people's blood!-.-
can you stand this thing!
so he explain that he didnt get it until the next day or the next next day!(which he cant complaint alrdy?)
he say when the person get his blood, actually TWIST AND TURN the needle, somehow.
he is LUCKY to even be able to tell me this story!>.< it's really disgusting and he should COMPLAINT! who have to take blood test and in return get a swollen hand! it's really sad, you are unlucky that the person is not professional! and i heard that there's more! mygawdd! it's actually when taking blood the blood LEAKS outside the blood vessel and cause the blue black?!?!
it's bullshit! lol. just a random picture.LOL
SEE SEE. this is it!
cause me to be in pain for gawd know how long.
until now it is still pain.Lol.
i cant LEAN on my left hand!
another random picture taken when going back home.
somehow a busy road, people in the cars rushing to places.
or might be just driving back home after work.
it's like same old thing everyday.
isnt it bored?
LOL.
this picture looks like CRAP!
the hair and the stupid face.MYGAWD.
but i wanna share. HAHAHAHAHHAHAA.
it's actually early in the morning when i was about to go school.
SEE, how shag i am!lol.
it was all the not sleeping i think.lol.
(although i have been sleeping!hahaha.)
LOVE <3
`they know what they want, you know what you want?`

;1/25/2009 01:12:00 AM

20090124
things are so complicated.
you want it this way but somehow it's change to another.

so contradicting.
cox we have to follow. -.-
BUT WE WANT IT THE OTHER WAY!

well....
no wonder life is so unpredictable.
they change whenever they want.

but of cause you can insist your way.
but it all depends whether it turn out well, cox people are actually watching...
to see if you fail or you succeed.

how nice.
but most are wondering if you will really SUCCEED.

the night is always not the right time to do work.
but however, the most NOT RIGHT, happens to be the one which always happen.lol.
everybody is like rushing.
we cant even have a proper chinese new year.
it's like WTH.
we can only blamed that it falls in january and not february.
but it's such a BIG OCCASSION!
people are like celebrating them like WOW kinda way.
i bet teachers are celebrating it like there's no submission, which is true, THEY DONT HAVE!!

how selfish.Lol.

had sushi for luncher (almost)
it was great!:)
voke have quite funny dance steps, as usual chris came up with it.
but i guess it's so going to look alright! :D
and......
walking is really difficult. not like it seems, it's quite TOUGH.lol.

LOVE <3
`i wanna my cert!>.<`

;1/24/2009 02:21:00 AM

20090122
FINALLY went for injection!lol.

it's really making my arm unable to move.
pain and all, like muscle ache, but somehow worst than that cox you know it's not because of aggressive sports but INJECTION!
ohmygawwwwd!

jiayou aarh.

URGHH.
10 more days and not counting....
only lesser each day!

so we shall really work hard.
it's now even LESS THAN TWO WEEKS!


hsuhsinwen HANG ON! wait till graduation day! XD

LOVE <3

;1/22/2009 01:06:00 AM

20090121
SHARING SOME PICTURES!
MY KINDA FACADE! HOHO.i have this kinda stairs(roughly)! :D
somewhere i will have this too! hoho.
im still thinking........
doesnt really look like this cox mine is more MODERN i think.LOL

I EXHIBITS THIS KINDA PRODUCTS!
COOL RIGHT! XD
NICE SHOES! :)
i think un-wear-able.LOL
but cool :D
sustainability man! haha.

details is like OHMYGAWDDDDDDDDD!
let's do it!:D
cox i think it's getting fun. heh heh heh!

LOVE <3
`less than a month!IM OUTTA HERE and to the next!:)`

;1/21/2009 01:14:00 PM

情况不妙...............
很难看!!

完了,剩下没几天了!
来得及吗?

T_______________T


我妈说我们在搞小团体~ 哈哈哈
好好笑哦~



LOVE <3

;1/21/2009 11:21:00 AM

20090120
i wanna write a story.
it's about animals!
(this story is not at all true, i made it up; just in case anybody thought they heard of it before!-.-)

characters:
god, pig, piglets, rabbit, snakes, cat, dog, goat and a bird.

where they come from:
they are actually survivors from MARS.
but they are normal animals.
who just luckily able to survive and sort of travel down to earth to brazil.

place they live:
they live in huts.
animal huts.
it's a small hut, but there's actually many partitions.


Begins the journey..... on earth.

Silent night; only the beautiful melodies played by the leaves, brushing on the tree; whistling, until................

"BOOM!" a loud explosion, like something just dropped from the sky, high high high above the flat ground.

From a distance, god, who was lying on a rock besides the tree, saw a sack behind the trees; moving. Smokes caused by the dry soil, were all over the place. God couldnt breathe but he was curious to know what is in that sack. He slowly tip-toed to it, using the least minimum of sound produced by his ragged straw shoes.

That bag is still moving, but strangly, there is no noises from inside. The closer he moves towards the sack, the lesser the movement.He remembered about his father telling him not to touch anything he saw on the ground. So he went off back to his rock and continues to listen to the leaves sing.

Many weeks and months past. God who is always on the rock didnt know a big thing actually happened until he turns his back and saw a Hut.


to be continued.......

HAHAHAHA.
im already tired after so much of the writing and maybe now isnt a good time, shall continue later!XD

i've got the inspiration, but now i need the passion and of cox the energy.
a good sleep will help definitley. HAHAHAHA.
i guesss just the few lines above, somebody will say it's boring. BUT i need to say im trying to make a good story here alright! just hold on and i will continue soon!Lol.

LOVE <3

;1/20/2009 12:22:00 AM

20090118
真得好看~ :D
孔明真的很优秀 超厉害的
周瑜也不容易!哈哈哈

金城武超帅哦~ :D




*很高兴你不是我说的这样~
我看你犹豫了一下... 这是两方面的问题 误会解决了会比较好~

而且...对一个人来评论说那个人是否干净 是那个人的不对 实在是很可恶
虽然不知道是谁说的 可是希望你能够跟那个人对质 那已经是完完全全那个人对你的偏见了


LOVE <3
`ilovemoviessss`

;1/18/2009 10:51:00 AM

20090116

LATEST NEWS
New York City Plane Crash Live - US Airways Plane Crashes Into The Hudson River


news LINKS:
miracle on hudson!
the news 24hours


look at THAT!>.<
the plane was actually hit by BIRDS!
and the captain immediately turn his way to the HUDSON RIVER.
it didnt SINK!
during the rescue some of them didnt even TOUCH the water!
they were actually standing on the wings of the plane!lol.
sounds like something really LUCKY! :D

they were lucky because alot of eye witnesses actually saw it and already called the police before it land on the river.
they have a second chance to LIVE.
really a miracle.

i almost CRIED seeing the news.LOL.

im TOUCHED. XD

LOVE <3

;1/16/2009 07:11:00 PM

20090114
.............A WEEK BEFORE............
LEEWEIHUNG'S 22ND BIRTHDAY!
hahahaha..
it was a SURPRISE clebration!lol.
her girlfriend came! (FINALLY!)
bought cake and present for him!lol.
so sweeet.(:
a group photo!:Dhahahahaha.
GINNA'S STARTING NERD DAY!
(sorry ginna.this is to funny!I HAVE TO POST IT!HAHA)he's getting new specs!
ANYWAY!
HAHAHAAHAHA.
I INVENTED A GAME!lol.
guess whose mouth and nose are these!!lol. fun right. hahahaha.
i will try to put more but this is the MOST recent one that i take.
AHAHAHAHAHAA.
LOL.
looks really funny! hahaha.


recently..........


MIREEN'S BIRTHDAY! :)
went hongkong cafe for dinner.
shop awhile and went back home!:D

JOYCE'S TAGBOARD BECAME CROWDED!lol.
everybody's getting famous!lol.

WE went sakae sushi for dinnerYESTERDAY!!:D
was actually going dance in O'sch.
but lucky i didnt go because the class's full.lol.
then we met up with danceQUEEN! :D
the thing he ate make me hungry!
it's NICE!XD
went back soon after! :D


TODAY!
15JAN2009
meet up FTTL.
she went suntec send keyboard. -.-
SHE TEMPT ME WITH LUNCH!
i was tempted. :\
WE WALK REALLY LONG!
i dont really lke suntec. it's really big! =.=
so we couldnt decide what to eat and we SUDDENLY SAW..........

SAKAE SUSHI.

we were just saying that why there's no BUFFET lunch at suntec.
AND WE SAW IT!
so we continuously ate sakae for two days!lol.
and we were bloated! hahahaha!
best lunch ever! >.<

LOVE <3
`you have to think.....nobody can help you!help yourself!`


I WAS SHOT! (not with a gun but with words.)

i wanna say.....
really, I THINK..
everybody need to think really deep.
it's not always what you see on the surface and still say it's one sided!
if someone is trying to tell you something.
most of the time, YOU THINK! (反省.)
to understand and see if what they say is actually true or accusing you.

not finding excuses like
yar, you know,
yar, you apologise,
yar, you did this and you did that.
do you think you really have NO WRONG at all?

so what if you did all those?
frankly, do you pretty-LY think that all these will be forgotten if it happens often?
once twice three times, you are forgiven.
even if you are forgiven, they are not forgotten!
because sadly, people DO remember all bad things.
anyway,it doesnt matter now.

TILL this point, you dont even have the right to complain that you are being left out.
because it should be already in your mind that nothing is really going to be the same after so many things; competitions,dance etc.
anything you can think of, that were done together.
are all promises promises or empty promises?

nobody can really pretend like NOTHING happen.
dont even say that you didnt know, you just dont want to face it.

and you have to approach the right person.
not someone else.
more to...maybe the ONES involve?
because they actually can clarify things with you?

stand out if you think you want back this friendship cox why are the rest still as close and not you.
MAYBE it's something you have to think?
not everybody 辜负你.
sometimes it's really you.
and maybe deep inside you, you just doesnt want to admit?

you can say you dont know, but i want to ask how can you not know?
even the slightest thing is happening AROUND YOU.
if you really dont know.
i dont know what you know.
to say it harshly.
do you think everybody is revolving around you ONLY?

we can TOTALLY see that you are not trying hard enough to understand.
everything is right in front of your face but you dont see it and still strongly thinks that what you did didnt lead you to being NOT CLOSE with your friends?
it's all others fault?

all those that you said are the questions you have to think again!
are you really that proud of what you did?
none of those that you apologise DONT lead you to being not close anymore with your friends?

another thing is.
it's a TOTAL wrong thing that someone who is trying to help you actually went to someone who use to be your close friend'S blog and start all childish acts.

EVERYTHING TURNS OUT WRONG since the day she post that TAG!
we were thinking if you understand,OR NOT, it is okay, if you would even ASK?
but instead.
SOMEONE WHO DOESNT EVEN KNOW YOUR CLOSE FRIEND IN PERSON (it's really important) went to say something really HORRIGIBLE (as you would say) in her blog.
is it really mature?

you who ONCE understand your close friends, now doesnt even know whether what your helpful friend did is right or wrong?
DID your friend who is trying to HELP you, really "HELPING" you?
or should i say, make it worst?
if you think it's a great help, we have to admit you are really hopeless.
and if the GREAT help was to make things worst and lose friends, i think it's successful.

what the letter have stated is what THEY think.
it's a THEY,it sure sounds not one sided!!
communication, is really important.
not even trying to clarify, make them think that you dont even care.
afterall you are the one who wants to know WHAT HAPPEN.
so should they even bother!?
are they that UNREASONABLE?
and can still ONCE BE YOUR CLOSEST FRIEND?!

as an outsiders of this TRAGIC,
from what i know, nobody wants to make things so complicated.
it's just that you cant be SO SPOILT and think everybody is trying to HURT you.
because you dont even know you have alrdy hurt the rest and still wondering in your happy lovely fairy land thinking that you are the ONLY one who is being hurt!

PLUS, everybody tries to put it in a more straightforward and nicer way to tell you how they feel. BUT INSTEAD, IN RETURN you sarcastically replied useless questions.
what do you really want to get from it?

LASTLY.
QUANTITY IS NOT REALLY IMPORTANT IT'S THE QUALITY. fiona said.
it's a different situation.
dont you get it?

you choose your other closer friends who spend MORE YEARS with you and doesnt know that you have alrdy driften apart from those who hasnt spend much more years with you.
who else are you to blame and complain?
you should have alrdy known since the many many times you showed them your empty promises......

;1/14/2009 02:38:00 AM

康熙来了之魔兽世界



文/樱泽



开场语:今天,三位来自艾泽拉斯世界上的神秘人物莅临康熙,很多鲜为人知的英雄八卦将浮出水面!想知道玛法里奥为什么失踪吗?想知道萨尔与吉安娜的点点滴滴吗?想知道月之女祭司为什么要携带香蕉吗?敬请收看本期的《康熙来了》。

(开场音乐……)



(陈汉典身着黑暗之门的门神装立于小S身旁)



蔡康永:熙娣我刚才一直在好奇你旁边那个人今天扮的到底是什么东西……

小S:(斜眼不屑的看陈汉典,然后招呼工作人员)哪里的僵尸阿,是考古节目带来现场忘记搬走了是不是,麻烦工作人员把他搬走,扔到那个诺森德去。

蔡康永:扔到诺森德?你也太狠了吧,不过他好像对你的话一点反应都没有哎,他学会无视你了哎。

小S:(怒视陈汉典,咬牙切齿)你敢无视我吗?

陈汉典:(站得很直,斜眼看小S)没有啦,我在扮那个黑暗之门的门神,制作人说不能动啦。

小S:(更气,站起来,不停的掐陈汉典,步步进逼,陈汉典不停后退)扮门神…不能动…翅膀硬了哦,学会顶嘴了哦,康熙待不下你了哦(陈汉典边退边辩解)。

蔡康永:(笑)好了熙娣,我们不要烦他了,让他好好在那边当门神就好了。那今天《康熙来了》除了康永和熙娣呢,来了几位了不起的人物,这些人都是他们所在的那个世界上顶天立地的英雄,是很多人崇拜的对象……所以熙娣今天你遇到对手了哦,吉安娜肯定会抢掉你不少风头耶。

小S:你觉得会吗?(边说边用国标舞步走到吉安娜身边)

蔡康永:她看起来真的赢你很多哎,你在她旁边气势整个就弱了啊……

小S:好啦,我承认她有赢我啦,吉安娜大姐今天衣服看起来很别致哦。

蔡康永:你……你好过分,你叫人家大姐。……那首先欢迎吉安娜·普罗得摩尔小姐,对不起。

吉安娜:呵呵,没关系,大家好。其实小S是我见过最美的女主持了。

小S:哎呀,不要这么说啦(满足的,周围全是粉色的桃心)。

蔡康永:人家说的是场面话而已,你还这么高兴。

小S:可她说的是事实没错啊(一脸无辜)。

蔡康永:(笑)你……好贱的表情。那坐在吉安娜身边的魁伟的男士是萨尔酋长,你好。

萨尔:大家好。

蔡康永:最后一位可不得了了,熙娣你知道她已经……她的人生已经经历了一万多年了哎。

小S:是,我一直在注意这件事,因为一万年我们根本没办法想啊,而且你发现没有,她保养的非常好耶,完全没有一丝衰老的痕迹在,(对泰兰德)您用的什么牌子的粉底,遮盖得这么好?

蔡康永:人家根本没有用粉底啦,好难防的女主持。精灵是永生啊,所以就永远也不会衰老。

小S:凭什么啊,这样你不省下很多买保养品的钱吗?

蔡康永:这种话你也说得出,我还以为你会说上帝都把我们抛弃了呢。

小S:我才没有Care上帝抛弃谁哩。

蔡康永:所以你只Care保养品的事吗?那欢迎高阶月祭司泰兰德·语风女士。

泰兰德:你们好,观众朋友好。其实现在精灵已经不再永生了,只是寿命长一些而已。

小S:所以你也要开始注意保养,否则也会变老喽。

蔡康永:(笑)你这什么态度,好爱比较的人……今天我们请来的这三位了不起的人物曾经共同领导了一场战争,抵御燃烧军团,那场战争叫海加尔山圣战,想必很多人都知道,他们也因此成为了很多人心目中的偶像。所以今天徐熙娣小姐破天荒的在上节目之前就准备了一些问题来问三位,那熙娣你第一个问题要问谁?

小S:就问萨尔酋长好了。因为他整个人看起来就很豪爽那种喝两杯就会讲真话的人。

蔡康永:那要不要拿点酒上来?

小S:(兴奋)有酒吗?快拿上来阿,我要红酒。

蔡康永:在英雄面前收敛一点了啦。那萨尔酋长要做好准备哦,熙娣要发问了。

萨尔:如果要问圣战的事就用不着准备啦。

小S:(得意洋洋)我可没有打算要问圣战的事哦。你知道生完小孩之后整个人就对那种热血的事情不感冒了。

蔡康永:你不要乱问问题,听说奥格瑞玛的卫兵就在门外……。

小S:(打断蔡康永)那个萨尔酋长,我们听说你曾经和吉安娜……就是共处过一个山洞,有没有这件事。

萨尔:有是有,不过没有你们想像的那样……(吉安娜笑)

蔡康永:你果然问这个问题,你不怕卫兵把你带走吗?

小S:(对棚外)怎么样,来抓我啊,我都生过小孩了还怕你们抓吗?

蔡康永:(大笑)这和生小孩有什么关系。不过萨尔更有种耶,他居然承认这件事,(对萨尔)所以你们有怎么样吗?

萨尔:没有啦,怎么可能,当时我们还不熟。

小S:所以当时要是熟悉了就有可能怎么样喽。

蔡康永:熙娣你选对人了,萨尔对这种事防御力好弱哦。

萨尔:当时是个巧合了,我们是去寻找先知的神谕偶然遇到的,况且旁边还有凯恩酋长在。

小S:所以是神谕把你们三个撮合在了一起?三人同在一个黑漆漆的山洞,(回看蔡康永,激动壮)好劲爆的新闻哦,今天。

蔡康永:你想到哪里去了,心理复杂的主妇。说不定奥格瑞玛的卫兵现在已经开始砸门了。(面向萨尔)那我们听说你在遇到吉安娜之后曾对她说她很像你的一个故人?

小S:对,我听说是像那个塔蕾莎。

萨尔:你们怎么知道这么多。

蔡康永:(对小S)他果然毫无防备哎。

小S:那我们换人问好了,问萨尔就好没成就感。

蔡康永:OK,那两位女嘉宾你要问哪个?哎,你刚才注意到萨尔的一个动作没,他长出了一口气耶。

小S:他可能在怀疑进错了棚……哈哈哈哈……吉安娜看得出她已经准备好要迎接我的问题,所以我偏不给她这个机会,我问泰兰德好了。

蔡康永:你刚才给吉安那的表情好讨厌,不过泰兰德应该有很多可以问哎,一万多年的时间经历的事情是我们常人无法想象的。

小S:其实我还是很不相信一万多年这件事了啦,你不是幽灵吗(走到泰兰德身边,捏了一下泰兰德的胳膊)啊,是真人耶,天啊(然后摸了下泰兰德的脉搏)她还活着!

蔡康永:你不要对嘉宾这么没礼貌,说不定等下哨兵部队就占领中天(电视台)了。

小S:到时候我们就把伟忠哥推到前面去,然后说他是制作人不关我们的事。

蔡康永:伟忠哥听到要气死了。这集播出之后,我们要考虑把摄影棚搬到哥布林的首都安德麦去,因为我发现我们可能部落和联盟都得罪光了。

泰兰德:不会了,你们说的太夸张了。

小S:所以我还可以问更劲爆的问题?

蔡康永:你活得不耐烦了,你知道旁边真的有卫兵在Stand by,所以弄不好他们就会来架你出去。

小S:(对棚外)帮帮忙,我还有两个女儿要等我回家哺乳。

蔡康永:这关哺乳什么事。那你试着问吧,我倒要看你问什么问题出来。

小S:那……我可以称呼泰兰德为泰姐吗,这样比较亲切一点啦。

泰兰德:叫什么都可以啦。

小S:好,(用力吸一口气)那泰姐啊……敢问您啊,曾经那个轰动一时的香蕉是怎么回事?

蔡康永:你……你真的很低级也,这件事你都敢问。

小S:搞不好她很想回答啊。

泰兰德:没什么的,其实那件事没这么复杂啦,是我个人比较喜欢吃香蕉而已。因为你知道月祭祀是需要斋戒的,所以有时需要用香蕉来做主食。

小S:好无聊的答案哦。

蔡康永:(抓狂)不然你还要听怎样!

小S:好了啦,那你说实话,当初为什么没有选择伊利丹,我觉得坏男人才有人爱啊,男人不坏女人不爱嘛。

蔡康永:这是什么逻辑。

泰兰德:我一直把他当弟弟看待的。

小S:我们不要听这种官方回答啦。

蔡康永:其实你曾经喜欢过伊利丹是不是?

泰兰德:什么时候?

蔡康永:我们在问你啊,听说伊利丹临死还不忘握着你送给他的小黄花。

泰兰德:你们怎么知道那朵花是我送的。你们不是谈话节目吗,什么时候变成八卦节目了。

小S:因为我们谈的就是八卦啊。

蔡康永:(对小S)她的意思是叫我们拿出证据,拿不出就不承认。

小S:好啊,证据有的是,请看VCR。



(电视画面播放各大电视台调查丹丹手里的花到底是不是泰兰德送的,背景音乐是《山丹丹开花黄艳艳》,访问了N名花店老板,然后将黑暗神殿丹丹卧室的卫生纸筐中,丹丹的床上,A片光盘盒中,粘在将要清洗的内裤上的几片碎纸片拼凑在一起,赫然出现:“泰兰德的记忆”五个大字)播放过程中泰兰德的表情此起彼伏。



泰兰德:这五个字没办法证明是我送他的阿。

蔡康永:那你曾经一定送给过他类似的东西,否则他也不能看到这朵花就想到你啊。

泰兰德:就没有啊。

小S:康永哥我们输了,因为像这种活了一万年的人小时候的事谁还记得啊,就可以耍赖阿。

蔡康永:(对小S)是,万年修行就是不一样,真的很难攻哎,怎么办。

小S:不然我们拿出杀手锏好了,(忽然朝向背后)来欢迎大德鲁伊玛法里奥!

(众人眼神盯在自动门处,结果门没动静。)

小S:好啦,开个玩笑啦,搞不好观众会觉得我们这座门后总是藏着无数的人,什么铜须国王啊,凯恩酋长都挤在门后,哈哈。

蔡康永:刚才你说大德鲁伊四个字的时候,萨尔和吉安娜的眼睛都盯在大门上,可泰兰德完全不在意耶。(转过来问泰兰德)你觉得我们没有办法请到玛法里奥是吗?

泰兰德:哈哈,这招对我没用的,连翡翠梦境的伊瑟拉都找不到他。

小S:万一是伊瑟拉骗你呢?

泰兰德:不可能啦。

小S:你不怕玛法里奥在翡翠梦境这么多年不回来是因为和一条龙有了外遇吗?

蔡康永:熙娣你是在逼精灵卫兵把你抓起来是不是,这个问题……好有想象力。

泰兰德:应该不会吧,况且他肉身在我这里啊。

小S:所以你是想说你爱的只是玛法里奥的身体,还是在威胁他说你敢再外面乱来老娘就毁了你?(回望蔡康永)原来我们真正的头条在这里,好激动。

蔡康永:(边笑边说)我看……你是想被抓……想疯了。

泰兰德:怎么会呢,一般绿龙们是不会和翡翠梦境中的旅行者碰面的。

小S:可是这么多年老公不在身边会不会寂寞啊,(对蔡康永)你知道我说的什么意思,我老公一天不在我身边我都觉得好寂寞。

蔡康永:所以有一半时间你都在请产假,你还好意思说。

小S:哈哈,那泰姐如果感到寂寞的时候该怎么办呢?

泰兰德:其实你没有加入姐妹会你不大清楚,一般的月女祭司都比较清心寡欲,不会有那么多杂念啦。

小S:所以就常常吃斋,把香蕉当主食吗?

蔡康永:(大笑)好了,我们还是放过泰兰德好了,否则你要成为达纳苏斯第一通缉要犯了。……熙娣,有一个人一直在用眼神示意我想让我们访问她,想必她是胸有成竹了。

小S:你是说吉安娜吗?

吉安娜:没有啦,我只是看你们很好笑,所以就目不转睛很少看旁边,康永哥误会了啦。

蔡康永:(问小S)你知道如果在Google上搜索“萨尔和吉安娜”会有多少符合的网页吗?

小S:多少?

蔡康永:有193000的网页符合哎。

小S:这么多?快讲讲都写的什么,观众朋友很喜欢听这个。

蔡康永:是你自己很想听吧……就是各种版本的关于他们的故事,还有视频。

吉安娜:他们都乱写的啦,没有那些事的。

小S:我的妈呀,连视频都有。

蔡康永:需要跟各位观众朋友说的是,吉安娜小姐最近常有出现在 “晚安部落”电视台的节目中,所以你向萨尔酋长索要圣诞节礼物的事情是真的喽?(详情请见
PL@YER制作的视频《萨尔的圣诞树》)

吉安娜:不是啦,那只是他们电视台制作的一个搞笑的节目而已,我和萨尔哥都有友情出演。目的只是想促进塞拉摩和杜隆塔尔方面的和平友好。

小S:(对蔡康永)你听她刚才叫萨尔什么?她叫他萨尔哥耶。(蔡康永:是)

吉安娜:这样叫起来很亲切啊,你不是也叫他康永哥吗。

蔡康永:所以你刚才是想说你对萨尔的感情都是出于政治目的?

萨尔:我们只是普通朋友,没那么复杂了好不好。

蔡康永:(对小S)熙娣我们要加油了,他们两个是一伙的。

小S:是,一个被问到要害,另一个就马上出来帮解围。

吉安娜:不是这样啦。

蔡康永:那当你听到萨尔说你很像塔蕾莎时你是什么心情呢?塔蕾莎可是萨尔生命中最重要的女人之一哎。

吉安娜:就很荣幸阿,能和这么优秀的女人并称。

小S:这是场面话,我跟你讲,其实她的内心独白是,老娘这么国色天香才不要像什么人哩。

蔡康永:这算是以小人之心度君子之腹吗?

吉安娜:她好好笑。

蔡康永:(对小S)其实吉安娜很了不起耶。

小S:你是想说她年纪轻轻就当了城邦之主还是……

蔡康永:是绯闻啦,她和凯尔萨斯,阿尔萨斯还有萨尔酋长都传过绯闻哎。

萨尔:我们真的没有啦。

小S:(指着萨尔)他居然还接话。

蔡康永:他是嘉宾啊,我们又没有规定嘉宾不许接话。不过你听到吉安娜的绯闻对象发现了什么端倪没有?

小S:什么。

蔡康永:我发现她很Care名字的事哎。

小S:就一定要带萨和尔这两个字吗?

蔡康永:是,(问吉安娜)所以如果男生的名字里没有萨和尔,就没办法取悦你的芳心吗?

吉安娜:没有啦,我没有那种怪癖,都是巧合而已,那些绯闻都是假的啦。

蔡康永:(惊讶状)连阿尔萨斯王子也是假的吗?

吉安娜:是啊。

小S:啊?你人生过的好虚伪。

蔡康永:她没办法啦,对方已经成了巫妖王,她只能撇清关系啊。

吉安娜:不是这样啦,真的就只是同学而已,没有进一步交往。

小S:(一脸疲惫)好了……那感谢各位观众朋友收看,今天节目就到这里。

蔡康永:(吃惊)哈,好极端的主持人,嘉宾不回答就做节目ENDing。(对吉安娜)你惹恼了我们的主持人哎,怎么办。

小S:她有恃无恐啊,你看那边(指着棚外),那么多保镖都在。

蔡康永:(问吉安娜)所以现在只有和萨尔不会撇清关系喽。

吉安娜:(转过头问萨尔)我们有什么关系吗?

萨尔:就没有啊。

小S:(对康永)你瞧他们俩像个什么咧,有问有答,一唱一和。

蔡康永:(问泰兰德)所以如果泰兰德遇到身边有这样的男生和女生,是会认为他们是男女朋友,还是会说他们是普通朋友?

泰兰德:普通朋友多一点啊,他们并没有什么亲昵的举动在阿。

蔡康永:有亲昵的举动那还得了?

吉安娜:康永哥你是读书人,可不可以不要徘徊在这个问题上嘛,好不好。

小S:(对吉安娜)天啊,你是谁?(对康永)她在对你撒娇哎,(对吉安娜)快把面具撕下来啊你。

蔡康永:好,熙娣我们不要闹她了,让她的神经暂时休息一下。那自从艾泽拉斯出现在公众的视野之后,很多年轻人都在那片神奇的土地上流连忘返乐不思蜀,所以当很多家长们知道康熙今天要请三位时,都恨不得亲临现场,求求你们不要再害他们的孩子,因为很多孩子都不愿回到自己的世界中去了,甚至不愿意和自己的父母说话,不知道三位听到这件事有什么想对全艾泽拉斯的旅行者和他们的父母说呢?

萨尔:其实我们也有听到类似的传闻啦,还听说有一个连军事节目都使用阿拉希地图的电视台竟然播出一个节目诽谤我们,让我们哭笑不得啊。我想说大部分人来艾泽拉斯都仅仅是来旅游的,现在传送门多了想来也方便,不过如果赖在这里不愿意走的,这恐怕和我们艾泽拉斯没有关系,因为据我所知我们对所有人一视同仁,所享受的旅游待遇都是一样的,所以每年几百万的游客,如果只有几个人出现这样的状况,我还请各位旅行者的亲朋好友,请你们关注一下这个人自身的问题,或者你们那个世界的问题。

泰兰德:这让我想起伊利丹,他之所以成为一个恶魔,和他小时候的遭遇不无关系。小时候塞纳留斯非常喜欢我老公,却总是数落伊利丹笨手笨脚,所以当时伊利丹就表现出了很多叛逆的举动,我想他可能总想证明其实自己并不是那么差。(说到这里,泰兰德黯然神伤),所以请各位旅行者的家长多关注多鼓励你们的孩子,否则如果孩子用自己的方式去证明自己的价值时,有时会很可怕的。

小S:(对蔡康永)他们是想把我们的节目往立志的方向推哎。

蔡康永:没错啦,那我们就顺水推舟做个立志的ENDing好了。今天三位艾泽拉斯的英雄们让我们传给所有艾泽拉斯旅行者一句话,就是2008年8月8号就要到了,三位英雄希望所有的旅行者能多关注一下北京奥运,因为四年一次真的很不容易。

小S:这事你们都要操心哦,所以也有打算在艾泽拉斯举办“奥运会”吗?

蔡康永:他们好像真的有哎,听说名字叫“奥特兰克运动会”?

吉安娜:没错啦,现在在甄选举办城市,不过塞拉摩暂时还欠缺一点实力啦。

蔡康永:有大美女坐镇还不行吗?

吉安娜:没办法啊,就一定要综合实力达到才可以啊。

蔡康永:OK,那我们祝愿三位英雄能带领艾泽拉斯的臣民做出更辉煌的事迹出来吧。那熙娣他们警卫可能要带你走哦。

小S:不会吧,制作人不是我啊,那个王伟忠就在楼上你们去找他好了,不关我的事。

蔡康永:要死了你,谢谢大家……



樱泽,2008年7月27日星期日,于家中,游戏之作。



哈哈哈
这是第二集~ :D
真的很好笑~ 哈哈哈.

LOVE <3

;1/14/2009 02:17:00 AM

20090113
文/樱泽 {本系列所有文章皆系参考《康熙来了》已播出节目与语言风格进行再创作,内
容纯属虚构,如有雷同,实为巧合。}




開場旁白:

{暴雪公司近日宣布〈魔兽世界〉的第二部资料片〈巫妖王之怒〉的发售时间,其中有关中国大陆的上市日期则另行公布。

因有去年〈燃烧的远征〉迟到半年的前车之鉴,众多大陆玩家对此次〈巫妖王之怒〉的到来表示担忧,而有关网络游戏的审查制度,也是曾经造成〈燃烧的远征〉迟到的重要原因。

众多游戏里的著名人物,纷纷表示无法再次忍受〈巫妖王之怒〉的推迟上市,今天他们齐聚康熙,来宣泄心中的不满啦!}




(开场音乐……)




蔡康永:国外的游戏上市之前,都要进行审查,审查的内容包罗万象,概括成两个字就是一定要“和谐”。今天徐熙娣小姐临时扮演游戏审查专员(小S正襟危坐),要对我们今天莅临现场的各位艾泽拉斯的贵宾们,进行非常严格的审查(笑)。

小S:(拍桌子)把人给我带上来!

蔡康永:(笑)你不用这样子吧,你又不是包青天。好,我们有个规则,就是如果有来宾被熙娣认为“不和谐”,那陈汉典同学就要被打手心。

陈汉典:(一惊)啊?需要这样吗?

小S:(斜眼瞄陈汉典,然后一惊)你今天扮的这是什么东西啊,你要结婚吗?

陈汉典:(油头西装扮相)没有啦,我今天模仿的是那个游戏代理商的公关经理啦。

小S:(完全无视陈汉典解释,拿起教鞭打他的腿)你凭什么解释啊,你这个负心汉还有脸穿成这样……

(陈汉典一脸无辜地躲闪后退)



蔡康永:(大笑)好了,这位脾气不好的专员,……等下你有的是机会打他。我们门外还站着来接受审查的来宾,不能让他们等太久。

小S:(作不耐烦状)快点快点快点啦,(假装看手表)还有三分钟下班。

蔡康永:怎么会那么快就下班……好,第一位同学要准备好噢,请进来。



(伊利丹·怒风 进场,大翅膀挡住了小S)

小S:(不耐烦地用手拉伊利丹)走开走开啦,你挡住镜头了啦,镜头是要拍我,不是要拍你的翅膀,(耸肩晃头)DoU understand?。

蔡康永:好欠揍的表情。

伊利丹:请问这位小姐,我能通过审查吗?

小S:(斜眼看伊利丹,很不屑的表情)啊哟?肌肉练的不错哦,上节目也不知道穿上衣?你想怎样,诱惑我吗?不好意思,老娘已经结婚了。

伊利丹:这是我经纪人要求的造型啦。

小S:你经纪人的眼光也不怎么样嘛,身上的纹身已经过时了哦。头上的犄角是怎么回事?

伊利丹:变成恶魔之后就自己长出来的,我也没办法啊。

小S:(愤怒地拍桌子)为什么要变恶魔!家庭不温馨还是怎样,你很拽是不是。小孩子都学你那还了得!

蔡康永:(对伊利丹)哈哈哈哈,对不起,我们这位专员情绪无法控制(大笑)。

伊利丹:那请问我到底和不和谐嘛。

小S:(对陈汉典)陈汉典,手伸出来!(然后用教鞭打了一下陈汉典的手)

蔡康永:(对伊利丹)不好意思,这位同学,我们的专员意思是你不和谐,请去那边入座。(伊利丹很失落)那第二位同学要准备了哦,请进来。



(吉安娜·普罗德摩尔 进场。)

小S:来把证件拿出来让我看看。

蔡康永:人家是塞拉摩的城主,哪里会有什么证件。

小S:(看到吉安娜然后一惊,随即摆出高傲的神情)哎哟,穿这么露不怕着凉哦,吉安娜大姐。

蔡康永:你好过分,叫人家大姐,根本就是在嫉妒人家。

小S:(冷笑)呵呵呵,谁嫉妒谁啊,她涨过奶吗!

蔡康永:(大笑)谁会去比涨奶这件事啊。涨过奶就意味着很容易变成欧巴桑才对吧。

吉安娜:(嗲嗲的)没关系啦,其实我刚才来的时候非常惊讶,因为小S还是一如既往的美丽。

小S:(开始有点高兴,不过假装不看吉安娜)说的是场面话喽?

吉安娜:没有,我说的是真心话啊。

小S:(满面春光,周围都是粉红色桃心,但故作镇定)好了啦,其实你也不错啦。

吉安娜:那我可以通过审查了吗?

小S:过了过了,下次注意后背不要露太多。

蔡康永:你不要再烦人家啦。(手扶住脑袋叹气)唉,这是什么审查啊。那第三位同学要进来喽,做好心理准备哦。



(麦格尼·铜须国王 进场)

小S:(假装没看见铜须国王)第三位同学进来了没?没来噢,那我们下班喽。

蔡康永:你也太过分了,人家明明就在你面前,还假装没看见。

铜须:不怪小S啦,怪我高度不够。

小S:(惊讶)你人好好噢,我羞辱你居然还替我说话,(对蔡康永)其实我刚才还想说是不是小时候吃过苦没吃饱过之类的话,然后想想就算了啦,不要总是羞辱来宾。

蔡康永:可你还是说出来了啊。

铜须:(笑)是吃过一点苦啦,那时候一直都在战争。

蔡康永:(对小S)所以你的意思是矮人都是因为吃过苦所以个子才没长高?这是什么逻辑。

小S:哎哟,读书人好坏哦,借机放冷箭。

蔡康永:那还不是你说出来的!

铜须:哈哈,不是那样啦,那我通过审查了没有?

小S:(摆出严格的架势)没那么简单的。嗯~~~(打量铜须)你胡子留的太长,而且好长时间没有修剪,手臂太粗壮,小朋友看到会以为看见了怪叔叔,所以……(大喊)陈汉典,手伸出来!(用教鞭打陈汉典的手,陈汉典一脸无辜。)

蔡康永:真是的,所以铜须国王也是不和谐的,那请就座吧。











(小S和蔡康永回到日常主持的位置)

蔡康永:〈巫妖王之怒〉迟到的原因应该很大程度和要和谐一些事情有关系吧。那因为法规就是这个样子,我们没权利干涉,所以〈魔兽世界〉的著名人物只能把气发泄在代理公司身上啦。请陈汉典同学出列。

陈汉典:有……有什么事吗?

小S:他差点睡着哎,(用教鞭敲陈汉典)你不是平时很爱演吗?怎么今天这么没精神,是我们节目太枯燥了还是怎样?你有意见是不是。

陈汉典:不是啦,今天节目很精彩哦。

蔡康永:那更精彩的还在后面,就是因为今天汉典扮演的是游戏代理公司的公关经理,所以我们会在节目最后请所有来宾在他身上发泄自己的不满,他可能还没尝试过埃辛诺斯战刃的厉害。

小S:好棒的提议哦。

伊利丹:(大笑)那我等下要回休息室拿刀过来。

陈汉典:(惊恐)所以现在是怎样?节目要结束了吗?

蔡康永:已经结束了啊。(和小S站起身)谢谢大家。



(結尾幕後名單 和 音乐……)


哈哈~ 很好笑
而且完全能够让人想象~
这是我在网上抓的....
有第二跟第三集哦!
敬请期待呗~~

LOVE
<3

;1/13/2009 01:30:00 PM

20090112
some pictures taken when im back in taiwan!lol.
this is really LITTLE! I KNOW!

i will upload more, I HAVE NO TIME NOW! lol.
so well, next time will have more. SCENERY AND ALL! XD

LOVE <3
`还没过完今天先想明天~`

;1/12/2009 01:03:00 AM

djn-dreams@blogspot.com
whatever written in this blog is true. what i felt and what i do. about my family AND my friends.♥
if you dont like my blog,
(which i dont believe anyone does!)
just leave the page!:)
thanks♥.
p/s.REMEMBER TO TAG BEFORE YOU LEAVE!♥

The LOVED one.
About me,HSUHSINWEN.
FRIENDSTER & FACEBOOK
23june 1989
im TWENTY!:\
design student
architecture.
♥sing&design+compose
♥DANCE:D

♥I LOVEMUSICS♥




FOREVER the same.
i LOVE♥ taiwan!
i like people who laugh alot!:D
and seriously if you think you are one, i'd like to make friends with you! haha.

NUFFNANG

WORDS of love.

MY love
我爱的小猪
超骚阮经天
盧廣仲
帅气吴尊
小鬼
释小龙
小龙官方网站
新浪
我的空间

佩嫙
彎彎
陳紀東 潮流藝術

DANCE TO INSPIRE

ADELINEKANG
AFFIQ
ALTONKEH
ANGHUIMIN
BENAWSIXIAN
CHARLENE(the girl)
CHRISGOHKHOONXIAN
CINDY
DANIELNGWEIHONG
DEBBYHSIEH
EILEENCHONGJIAYING
ELSONLEONG
EVANGOH
EVELYN
FIONATANTZELI
GWENDOLYN AMELIA LOH
HOQINYI
HSUCHEWEI
JASMINETEOSEEMIN
JEREMYLIANGJINRONG
JEREMYLIANGJINRONG2
J.LAW - FROMCHINA
JOEY JR
JOYCEPOHLIMIN
KARENSIM
KHIMNGIMMKHIM
KOKPING
LAOPEKHA
LEONKOHHANWEN
LYNETTE
LYNETTE(new)
MIREEN
NICHOLAS
PEHHWA
RYANCHEW
REBECCA
SANDYCHIOKXUETING
SHANSHAN
SHAWNEEMINGKUN
SHAWNEEMINGKUN(new)
SHIDAH
SHIHYUCHEN
SHIRLEYSIMSHYANLIH
STACYPEHLILIN
TANXUEMIN
TERENCE
TEESZEHOU
TOMMMYLIMYONGTONG
VERONYANGXUENI
VINDY
VINDYNEW
VIVIANEUWEIYI
WANGWEIQUAN-ISAIAH
WAYNE
WEIHUNG
WENSHUANG
XAVIERTEOWEIXIANG
XIESHUN
XINNI
XIUHUI
YANGJUNQING
YEWSEEHENG
YIHONG
YUPING
YVONNE
ZEESON

MUSIC STORY
online spreeee
CHEAP SKINNNIES
BAGS BAGS BAGS
SHOES DESIGN
life of pirate
心理测验

YAHOO.tw

Recent HAPPENINGS.
突破才有人生的意義
討厭自己的心
我真的累了
送給女人的四句話
男人最想隱瞞女人的七大隱私
令女人無法抗拒的六種男人
you wont let me....
糾纏
原來不愛一個人了,可以那麽的自私。。。
我拿你沒辦法了~~~~ :(

All the MEMORIES.

200706

200707

200708

200709

200710

200711

200801

200802

200803

200804

200805

200806

200807

200808

200809

200810

200811

200812

200901

200902

200903

200904

200905

200906

200907

200908

200909

200910

200911

200912

201001

201002

201003

201004

201005

201006

201010

201011

201012

201101

201102

201103

201104

201105

201108

201109

201111

201112

201201

201202

201205

201206

201207

201209

201211

201303

201401

201404

Hit the counter
hit counter
free web counter

online
Online Casino

Designer
Image> DeviantART
Others>PhotoImpression
Photobucket
Designer> /mayy06